史都華──193期的神仙,ICRT的前主播,與他的太太一起來當神仙,下山後在他的FB上與朋友分享他的斷食經驗,譯文如下:
I did it! \(⊙▽⊙)/  

嗯!…..我過關了!"我上山了也回來了”,但是….不像摩西,我沒有取回十誡的碑文卻得到了全新的健康與營養觀。哇!我的視野甚至更開闊了。
以前自以為知道如何照顧身體,但是現在我知道自己的無知!

蘇老師──"瑜伽課程”照片中間的那位男士真是太棒了,我期待明年再回台南的山上多學一些。
I did it! \(⊙▽⊙)/  


喔!我過去認為瑜伽是女士們的運動,我錯了!瑜伽是一項不可思議的運動可以改善身體的健康。
我是說不管什麼病痛都可嘗試來做瑜伽,認真些、深入些!

說來話長,我們上周六開始斷食,我們什麼都沒吃,直到本周三,每天早上5:30起床,早晚都練習瑜伽。
他們給我們喝那個難喝的飲料來讓我們一瀉千里,因為排毒才是活動中的重點,這當中真是難以忘懷的體驗。
你與別人一起做這些事,互相支持,彼此鼓勵…..我們一起堅持並達成偉大的目標(斷食3天)。

我有2項成績名列前茅:我的體脂肪所向無敵減少了7.6%,哇哈哈哈!叫我第一名,Baby!(見照片中的健康量測指標排行榜)
另一項是我的體內年齡少了18歲,我只有25歲的身體。耶!我知道但是我一定要大喊大叫,我太開心了。

I did it! \(⊙▽⊙)/  

OK,已經夠了,但是如果你看到我在健身房練瑜伽,不要笑我,最好一起來練習。
Jess(我太太)與我一起去斷食,她的體驗也很好。真希望很早以前就能知道這些事情。

斷食後感覺真好,回家才一晚….很高興回來了,特別是知道NBA籃賽中Spurs隊擊敗了Miami隊,哇哈哈哈!


─────以下為史都華心得分享的原文─────

Well... I did it! "Ive been to mountain and back" But... Unlike Moses, I have no tablet with ten more commandments I've got a whole new outlook on health and nutrition! Wow, have my eyes been opened even wider. Thought I knew how to take care of the body! I know nothing!蘇老師 the incredible gentleman in the middle of the Yoga training photo is amazing, and I'm looking forward to going back to the mountains of Tainan next year, or so to learn more. Oh!! I used to think yoga was for women!! Wrong!!!! Yoga is an incredible way to exercise and promote health. I'm talking whatever ails you can be shot down by Yoga. Seriously!! Look into. It takes to long to explain. We started out last Saturday, with the fasting. We didn't eat anything until the following Wednesday, getting up at 5:30 every morning, doing Yoga both in the mornings, and evenings! Oh, and they gave us this nasty drink to promote pooping as that is what "detoxing" is all about...That in itself was an experience not to be forgotten. You do that kind of thing with others supporting your effort and develop a bonding that gives you such strength... We stuck together and achieved great goals. I won in two categories! My fat loss was unbeatable! ahahhaa! No.1 baby! The body functioning index? Get a load of that chart! I have the body of a 25yr old! Yeah I know but I had to shout that out! I'm lov'n it! Ok enough already, but if you see me at the gym doing yoga do not laugh! Better be joining in! Jess was with me, and she is also looking fantastic! Wish I would have found out about this stuff a long time ago! Feeling great after but one night at home... It's great to be back, especially knowing that the Spurs beat the Miami Heat! ahahahahahahahaa!

arrow
arrow
    全站熱搜

    蘇老師瑜珈斷食營 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()