close

作者:243期香港學員 May

+20080601-1.jpg

2017年9月,參加左台灣蘇老師的7日斷食營,原來已經一年了。

好多人聽到斷食已經驚,但因為我相信斷食的概念同好處,所以2017年就決定參加體驗一下。

7日裡面係真斷食,我由入營個刻開始到第6日晚係全斷食,只係飲水。

每朝6點起身做早操,飲2-3L檸檬鹽水加1L清水,做瑜伽,不同活動例如行山,散步,再瑜伽,做Meditation(靜坐) ,晚會,大約晚上9-10點瞓覺。斷食之外再加大量運動。6日行程一様,到第7日先食返野。

雖然6日都無食野,但我精神好好,仲好享受做瑜珈同Meditation(靜坐),因為可以矯正身體同放鬆。

參加斷食營之後,每個同學身體反應唔同,有同學改變好大,而我覺得自己係比較平隱,精神好左,放鬆左。

其實斷食唔難,最難係飲檸檬鹽水,真係飲到想嘔,老師話飲唔到檸檬鹽水係因為身體有毒素,有同學係好快飲完,但我真係每一啖都好難飲落口,雖然最後都會飲完,但就成為我每日最大挑戰。

斷食營之後,我的生活習慣有好大改變,每朝起身都會飲500ml清水,少肉多菜,食量少,每日做Meditation(靜坐)。覺得唔舒服就斷食同飲水,身體自癒能力好快。這一年感覺健康同心情都好左好多。

arrow
arrow

    蘇老師瑜珈斷食營 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()