作者:256期Jinyzhen

對斷食從"深表懷疑",到"半信半疑",最後是"深信不疑"。這是256期來自挪威的一位石油工程博士也是石油開採專家-景禎的心路歷程。
從一開始是被他老婆以離婚作為威脅(老婆開玩笑的話語)不開心的來到斷食營,後來他開始解放出體內黑褐色的宿便,甚至排放出一團毛髮狀的不明物體,同時身體的毛病也改善了,他的態度才一百八十度轉變,最後他非常感謝老婆的英明,2個月後他的2個兒子也來到了玉井斷食營。
以下是他寫的分享原文與翻譯,還有他在現場分享的原音錄音,請欣賞:
=========================

我是在我老婆Crystal的逼迫下帶著懷疑與不相信來參加斷食營的課程。
也許我是一個挑戰者,因為第一天我就以不友善的態度表達了我的意見。

直到現在,5天已經過去了,我的懷疑逐漸消失了。
我確實注意到自己的身體由內到外的改變。
我的皮膚變光滑變明亮了,同時我身體的一個毛病-鼻塞也沒有幾天前那麼嚴重了,它輕微到被忽略了。

另一件讓我印象深刻的事是對斷食的介紹。
蘇老師並非像宗教式的置入方式在介紹斷食,他的教導很有系統,他以個人的經驗與非常科學的論證來讓我們認識斷食。

這個課程很棒,我現在完全相信斷食給人們所帶來的好處了,而且我也會在我的日常生活中去遵循所學到的原則。謝謝您,蘇老師。

景楨

I came here in this fasting camp under the pressure from my wife Crystal, with the doubts and unconvinced beliefs.
Maybe I was a challenger, because I expressed my opinions in an unfriend way on the first day.

Till now, five days have passed,. My doubts disappeared gradually.
I really noticed the changes of my body, from the inside to the outside.
My skin is getting smoother and shining, one of the problems in my body, choke of noses is not as serious as a few days ago. It is almost unnoticeable.

Another thing that gives me deep impression is the way of introducing fasting. 
Master does not express his teaching like a religion. His teaching is well organized, with tremendously scientific supports and his own experiences.

This course is marvelous, I am totally convinced, and I will follow the principals in my daily life. Thank you Master Su.

Best regards
Jinyzhen

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    蘇老師瑜珈斷食營 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()